Conform Ordonantei de urgenta 34/2014 ai dreptul la returnarea produselor.
Ai dreptul de a returna produsele in termen de 14 zile calendaristice, fara a fi nevoie sa justifici decizia ta.
Conditii de retur
Produsele pe care doresti sa le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit initial.
Nu se accepta produse care au suferit interventii neautorizate, prezinta semne evidente de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri mecanice sau electrice, sau produse care nu includ toate accesoriile initiale.
Pentru a efectua returnarea, asigura-te ca produsele au etichetele initiale intacte si includ certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator sau distribuitor), precum si toate documentele cu care produsul a fost livrat.
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de toate accesoriile si cadourile furnizate initial.
De asemenea, nu se accepta returnarea produselor ale caror licente au fost activate.
Procesul de retur poate fi refuzat daca coletul de retur contine produse diferite fata de cele mentionate in formularul de retur.
In cazul in care ai achizitionat mai multe produse identice si doresti sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul dintre ele a fost desigilat. Returnarea celorlalte produse va fi acceptata doar daca acestea sunt sigilate.
retrofitmarket.ro isi rezerva dreptul de a decide daca accepta sau nu returul produselor achizitionate de catre persoane fizice. In cazul persoanelor juridice, returul produselor achizitionate nu este acceptat.
Transportul returului
Transportul returului este suportat de catre client in urmatoarele situatii:
– Clientul a comandat gresit produsul, dar acesta este conform cu descrierea si nu prezinta defecte. In acest caz, clientul este responsabil pentru costurile de transport asociate returnarii produsului.
– Produsul este conform cu descrierea, dar nu indeplineste asteptarile clientului in ceea ce priveste caracteristicile, performanta sau alte aspecte subiective. In aceasta situatie, clientul suporta cheltuielile de transport pentru returnarea produsului.
– In cazul in care clientul schimba pur si simplu parerea si decide sa returneze produsul in termen de 14 de zile de la achizitie, el va fi responsabil pentru costurile de transport asociate returului.
Transportul returului este suportat de catre noi in urmatoarele situatii:
– Produsul este defect sau deteriorat in momentul primirii, indiferent daca corespunde sau nu cu descrierea. In aceasta situatie, vom suporta costurile de transport pentru returnarea produsului si vom oferi o solutie adecvata, cum ar fi repararea, inlocuirea sau rambursarea integrala a sumei platite de catre client.
– Exista incompatibilitate sau discrepante semnificative intre produsul livrat si specificatiile mentionate in descriere, cum ar fi incompatibilitatea cu dispozitivele sau sistemul specificat. In acest caz, vom suporta costurile de transport pentru returnarea produsului si vom oferi o solutie adecvata, conform politicii noastre de retur.
– Produsul a fost livrat gresit, diferit de cel comandat de catre client. Vom suporta costurile de transport pentru returnarea produsului gresit si vom oferi produsul corect sau rambursarea integrala a sumei platite de catre client.
Aceste politici privind transportul returului asigura un echilibru intre interesele clientului si ale companiei noastre, promovand transparenta, satisfactia si increderea in relatiile comerciale.
Folosim cookie-uri. Prin continuarea folosirii site-ului, iti exprimi acordul de folosire al acestora. Vezi detaliiAccept